05 апреля 2011

ՍՏԱՏՈՒՍՆԵՐ



Ժամանակի ընթացքում, մենք գիտակցում ենք, որ  չափից շատ քիչ  են իրական ընկերներ. եւ շատ տխուր ու ցավալ է  ...

Փորձիր դիմանալ  .... մենք միշտ էլ բոլորս քո կողքն կլինենք!


Հիշիր միշտ, եթե ես ուշանում եմ, ապա մի բան պատահել է .



Այնպես հանգիստ է սրտում, երբ ընկերներ ու սիրելի էյակն կողքտ է  ու ամեն հարձուկ աջակցում է.






«իսկական ընկերն - նա է, ով գիտի ամեն ինչ ձեր մասին, նույնիսկ ամենավատն, բայց դեռեւս հարգում է ձեզ.


Մի փչացրեք ձեր առողջության ու նյարդերն, եւ կենտրոնացնել մարդկանց վրա, ովքեր չեն  հարգում ձեզ ,նրան արժանի չեն դրան!


Ես սիրում եմ իմ լավագույն ընկերուհուն նա միակ մարդն է, որին ես  100% համոզված եմ, որ չի դավաճանի, եւ չի թողնի.ես  շատ եմ սիրում նրան .




Պետք է մի մարդ, որին ես կարող եմ միայն ասել,այն ամենը ինչ բոլորին չեմ ասի. Պարզապես  դուրս է պետք  սրտում ինչ կա բացել. Դա շատ անհրաժեշտ է:


Ես երջանիկ եմ, որովհետեւ ես հազարավոր  ընկերներ ունեմ վաղուց   որն հավատարիմ ու նվիրված են ինձ...


Ես սիրում եմ նրան, թե ինչի համար է նա գիտի,նա հայտնվում  է իմ կողքին ամենադժվար պահերին, էլ չենք ասում `« Դու ուժեղ դու կարող ես այլ, լինում ենք նրա կողքին ու փորձում նրան հանել այդ վիճակից.