07 апреля 2011

ԱՆԵԿԴՈՏՆԵՐ

 -Իմ կինը հետաքրքիր դիյետայի է նստել.չի ուտում ժամը 6-ից հետո.
-եվ վոնց է ինքն ,դիմանում?
-դե վոչինչ մինչեվ ժամը 7 -ը հազիվ դիմանում է.

-Եվ ում պետք է նման լինի երեխան?
-իհարկե հայրիկին.
-ապուշ, երեխեն պիտի նման լինի ամուսնուտ!

-Բժիշկ,ես կերել եմ պիցան արկղի հետ միյասին.ես կմահանամ?
-բայց ,դե մի օր կմահանաս.
-ֆսյո կմահանմա, վայ ես ես ինչ արեցի է.


-Մամ, դու ինձ կանչեցիր?
-չե.
-պապա ,դու ինձ կանչեցիր?
-չե.
-պապիկ տատիկ դուք ինձ կանչեցիք?
-չե.
-լավ,հարցս ուրիշ ձև տամ,մենք եսոր վապշե հաց ուտելու ենք.




Մանկությունը-երջանիկ որեր են անցնում,երբ պետքկարանցից վազում ես ու մտածում ինչ լավ է վոր ինձ չկերան.


-Դու ամենա գեղեցիկ էր քո ծնդյան որն.
-մեռսի ,փորձել էի.
 -հատուկ էր ընտրել հյուրերիտ?



Տանը,հայրիկն գոռում է.
-ես թքաց ունեմ վոր դու 16 տարեկան ես , դու ես յուպկայով ու ես մակիյաժով չես գնա պարի Հարութիկ.


-Դու ունես ընկեր?
-վոչ.
-վոնց այսպիսի սիրուն աղջիկն չունի ընկեր.
-ի ուրախություն ինձ մահացել է.


-Մայրիկ ինչու է հարսն լրիվ սպիտակ?
-աղջիկս, նրա մոտ այսօր ամենա գեղեցիկ ու երջանիկ օրն է.
-բա փեսան ինչու է լրիվ սև.