02 апреля 2011

ԱՆԵԿԴՈՏՆԵՐ

փողոցի վրա տղան կանգնաց է գոռում է շատ բարձր,նրան մոտենում է տղամարդ ու հարցնում է.
-տղա ջան ինչհի ես գոռում?
-խփել են դրա համար?
-խի են խփել?
-որովհետև գոռում էի.


Զույգն, փատատված.նստած են բազմոցին.
-ինչ մասին ես մտածում?
-ինչ վոր դու.
-շատ լավ, դե ինձ էլ արա բայց վիտչինայով.


Պապիկն նստաց է այգում, կողքով անցնում է ջահել աղջիկ.
պապիկն հայացքն շեղեց աղջկան.
"տեր աստված"վերցրեց-ուժս ու միտքս գնաց.



-Արթուրին կարելիյա?
-ինքն արձակուրտա գնացել.
-հանգստանալու?
-չե հա ինչ հանգստանալ,կնոջ հետա գնացել.



Երկուսն նստած են մի սեղանի շուրջ,մեկն լցնում է օղին, ու անընդատ խմում է.
երկրորդն ասում է եսքան կարելիյա խմես վոր խմում ես.օղին խմելն դա կամաց մեռնել է.
-իսկ ես վռազելու տեղ չունեմ դեռ.


Կարեն հերիքա պարես!
ինչհն քո դուրն չհի գալիս?
Կարեն!
ես երքն այնքան լավնա կարեն.
-Կարեն ձերքերն վրազ իջեցրու դիր ռուլին.



Խոսում են երկու նապաստակներ,արի -արի -հիմարիկ.
գալիս եմ գալիս խփնվածիկ...


-Ինչույա նախագահն ետքան հարուստ?
-ինքն իր գործարան ունի.
-ետ վորն?
-ինքն ծախումա նրանց,ով իրեն չի գնում.



-Բարև,ես մտածում էի ,մահացել ես!
-չե հա,ինչից  վերցրեցիր վոր?
-վոնց ինչից,առավոտյան Մարինային տեսա ենքան լավ բաներ ասեց քո մասին!