02 января 2011

Կատակ SMS -ներ



երեկ իմացա, որ ոստիկանությունը բռնել է մի կապիկի, խնդրում եմ զանգիր ինձ, ես  
անհանգստանում եմ քեզ համար.


Աստված պաշտպանիր ինձ իմ ընկերներից, թշնամիներիցս ես ինքս կպաշտպանվեմ
.

Կապիկ երեխան հարցնում է կապիկ մայրիկին. ''Մայրիկ, իսկ մենք ինչու՞ ենք այսքան վախենալու'' : Կապիկ մայրիկը պատասխանում է . ''Մենք դեռ ոչինչ տղաս, այ որ տեսնեիր այս SMS-ը կարդացողի դեմքը...'':


Սիրելիս, ես գիտեմ որ դու միշտ վախենում ես նորմալ սնվել, որ հանկարծ չչաղանաս: Ես հնարը գտել եմ: Մինչև ուտելը մեկ բաժակ գինի խմիր... ասում են, որ արկոհոլը բթացնում է վախի զգացումը:

Հետաքրքիր վիճակագրություն կա: Պարզվում է, որ սևամորթները միշտ հաղթում են վազքում, իսկ սպիտակամորթները նշանառությունում: Իսկ դու ինչու՞ ես միշտ ինձնից փախնում:

Երեք կապիկ գազանանոցից փախել էին: Մեկին գտան հեռուստացույց նայելուց, երկրորդին ֆուտբոլ խաղալուց, իսկ երրերդին, որն այս SMS-ն է կարդում, դեռ չեն գտել:

Մի թե ես քո շնից ավելի լավը չեմ. Զբոսնիր ինձ հետ