03 марта 2011

Մարտի 8-ի շնորհավորանքներ Քույրիկներին



1.    ՈՒղարկում եմ շնորհավորանք իմ քույրիկին
Անձամբ ձեռք առ ձեռք կհանձնեմ
Մարտի 8-ը թղթին գրած
Քո տոն է իմ քաղցր քույրիկ
Աշխարի ամենա գեղեցիկ քույրիկն դու ես,
Հաջողակ,խելացի,բոյով
Դու մայրիկին խաղաղություն ես բերում
Տխրությունից տունը պաշպանում
Եղիր դու քույրիկ միշտ այդպես
Ինձ պետք չի գա ուրիշն!


2.         Իմ փոքրիկ քույրիկ
Դու պարզապես դեռ շատ փոքր աղջիկ ես
Երբ դու կլինես մայրիկ
Բոլորն քեզ կշնորհավորեն
Իսկ ես փոքր քույրիկիս
Շնորհավորել եմ ուզում հիմա
Խելացի եղիր,ամենա գեղեցիկն
Մի շտապիր լինել մայրիկ!


3.       Ես իմ քույրիկս շնորհավորում եմ,թերև շուտ
Եվ պետք է դառնալ հոգատար մայրիկ
Բայց նույնիսկ այժմ ,չնայած  տարիներին
Հոգատար ես իմ համար,հարազատ քույրիկ
Ես երբեմն տխրում եմ ,վոր ես փոքր եմ
Եթե ես ինքս ինձ խնամեյ,եթե ես մեծ լինեյ,
Կպաշպանեյ տղաներին մեր բակում
Կստուգեյ դասերն,սահադաշտ կգնայ
Նրա հետ ես կխաղայի ֆուտբոլ
Նրա համար ամենա լավ գիրքն կգտնեյ
Ես իր մեղքն կվերցնեյ իմ վրա
Բայց դե այդ ամենը քույրիկս է անում իմ համար!