23 марта 2011

Ստատուսներ կոտրած սրտեր



Եթե դու մտածում ես,կա ավելի լավն ինձզանից ,ուրեմն միշտ պետք է հիշես,վոր կա քեզանից լավնել.

Ափսոս,վոր միշտ առաջի տպավորուտյունը խափուսիկ է,մարդիկ հիմարի դերում են գտնվում,իսկ ես արթեն նրա համար խենթանում էի.


Ես չեմ սիրում քեզ,դու պետք է այդ իմանաս,իսկ ես էլ պետք է դրան հավատամ.


Ես հիյասթափված եմ քեզանից,ամենա մեծ շնորհակալությունը նրա համար,վոր ես նորից սկսեցի ապրել.


Դու կարող ես ինձ հիմար անվանել,վատն,բայց նայիր հանկարծ բերանիցտ չթռցնես վոր կարոտում ես.


Երևի էլ նրան չեն հետաքրքրում սիրուներն ու խելացիներն ,նրան հիմա շատն հետաքրքրում են տգեղներն ու հիմարներն.


Երբ թողնում է տղան,չմոռանաս գոռալ նրա ետևից.նաիր չմաքրես ծնկներտ,երբ կգաս ու ետ կխնդրես վերադարնալ.

Հոգին մռսել է,նրան վոչինցով տաքացնել չի լինի.

Դու ուղարկում ես սմայլիկ ժպիտով,բայց նա չգիտի թե ինչ տխրությամբ ես անում.