30 марта 2011

Ստատուսներ

Ես քոնն   չեմ,ու երբեքել չեմ եխել,բայց երբեք չեմ մոռանա այդ վարկյանը.

Խելացի կինը երբեք երես առ երես չի մեռժի տղամարդուն,այլ այնպես կանի վոր նա էլ ուզի.

Արթեն գիտես,վոր սիրումա ու չի թողնի,բայց այնուամենայնիվ արցունքներն գալիս են աչքերիցս.

Մի տխրիր քո ժպիտն ավելի հմայիչ է ու գերող,այն ինչ ինձ գերում է քեզ տեսնելիս.

Միյայն մի բան եմ ուզում իմանամ ասա խնդրում եմ, դա սեր է ամբող կյանքի ,թե հոգուտ կանչն է.

Ես չեմ կարող մոռանալ քո ժպիտն,քո գեղեցկությունը,կներես վոր չփորձեցի փորձեր սպիտակ զգեստն քեզ վրա.

Սիրում եմ քեզ,թող այն լինի երկողմանի,իսկ իմ մեջ ապրում է հավատն ու սերս, իսկ այդ մերնում է կյանքի վերջին պահին ինչպես եվ իմ սերն քո հանդեպ.

Եթե խոսկն գնու է սիրո մասին,ապա կանայք լսում են ավելի արագ,քան տղամարդիկ խոսում են.

Դա սեր չէ,երբ դու կողքիս ես ես ուզում եմ քեզ ամուր գրկել ու թողնել.


Ես քեզ սիրում եմ ,ինչ դջվար բառ է ովքեր սիրում են,իսկ ովքեր չեն սիրում շատ հեշտ ու հասարակ բառ է.ու երբեք էլ չեն սիրել.

Ես  նորից դիմավորում եմ քեզ, ու վոնց վոր վոչին չի եղել,իսկ դու այնպես ես ժպտում ես բառեր չեմ գտնում պատասխանեմ.