31 марта 2011

ԱՆԵԿԴՈՏՆԵՐ


Աստված խնդրում եմ.
օգնիր հայրիկին ու մայրիկին,հոգ տար իմ ու եղբորս մասին.եվ խնդրում եմ քեզ լավ նայիր.եթե քեզ հետ ինչվոր բան պատահի մենք կհայտնվենք անդունդի  եզրին.



Փոքրիկ աղջիկն քայլում է դպրոցում,հետն վերցնելով մեծ գլոբուս , ինչպես ինքն է.
հանդիպում է դասախոսուն.
աղջիկ ջան այդ ուր?
պետկարան.
-բա գլոբուսն ինչի համար ես վերցրել հետըտ.
այնպիսի տրամադրուտյուն ունեմ վոր ամբողջ աշխարի վրա թքեմ.



Տղամարդն ուշանում է գորցից , տնօրեն ասում է.
ինչու ես ուշացել աշխատանքից?
տղամարդն.
զարդուցիչն ջարդվել էր.
չե հա ասա ճիշտն խմել ես ու ջառդել ես.
եթե ճիշտ ծխել եմ ու ջառդել.


Ամուսին առաջարկում է կնոջն.
արի այսոր ուրիշ ձև անենք էլի.
արի! դու կկանգնես խոհանոցում պլիտայի կողքն ,իսկ ես էլ կպարկեմ ու հեռուստացույց կնայեմ.


Իմ պապիկն այնպես  ջղայն հայացքով է վիդյոներն նայում վոր աղջիկներն սկսում են արդեն հագնվել.


Ամենա լավ դիյետան ինտերնետնատա, հաց ուտելու ժամանակ չի լինում նիհարում ես.


Ինչ կյանք է բոլորն գեշ են,արդեն վախենում եմ հայլու մեջ նայեմ.