24 марта 2011

ԱՆԵԿԴՈՏՆԵՐ


Զանգ հեռախոսին.
ալո Արթուրին կարելիյա??
նա չի ինչ փոխանցեմ?
փոխանցեք 1000 դրամ .
 45xaxaxaxaxaxa45

Ինչ ասեց կինտ երբ տեսավ ,վոր համբուրում ես հարևանի կնոջն?
-ոչինչ,այն երկու ատամն շուտվանից պետք է հանեյի.

                                                       454545      

Տղամարդն նստած է բառում ,նրա մոտ նստում է  մի ուրիշ մեկն.
-դուք այնքան սիրում են,պատասխանում է առաջինը.
-դուք էլ եք գեղեցիկ.
-դու համասեռամոլ ես?
-ոչ,իսկ դու?
ես էլ չհե.
-վատ է.
մեկ ձայնով.
ափսոս.
 

                                                              454545
Հանդիպեցին երկու ընկերներ,մեկն ասում է.
ես հանգստանում էի գյուղում օղին շատ լավն էր,ինչպես նոր էր ծնվել.
-երկրորդն հարցնում է -ջահելացել էր?
-ոչ կաղամբ էյինք գտել.

                                                                454545
Երեխան հարցնում է մայրիկին?
-մամ իսկ ով է մարդ անտեսանելին?մայռ պատասխանում է.
այդ այն մարդն է վոր կա բայց վոչմեկ չեն տեսնում.

                                                               454545



Փոքրիկ երեխան հարցնում է.կարելի է ցույց տալ իմ ներքին օրգաներն?
-մամ սա իմ մոզգն է.մայրիկն պատասխանում է.
-դեռ չո տղաս երբ կմեծանաս նոր.

                                                                454545



Տղամարդն  այցելում է ոսկե իրերի խանութ,աշխատող ջահել աղջիկ է.
տղամարդ գնեք ձեր ընկերուհու համար ոսկե կալցո դա նրան դուր կգա տղամարդ.
-ես ընկերուհի չունեմ.
վաճառողուհին ասելով.
չհի կարող պատահել այսպես սիրուն տղամարդ ու ընկեուհի չունեք?
տղամարդն տխուր պատասխանում է.
-իմ կին ինձ չի թուլատրում.

                                                            454545



Խոսում են երկու ընկերներն.
իմ կինը աֆտոմեքենայի ղեկին ինչպես կայծակ լինի.
-ինչ ,արագ է վարում?
-ոչ նա ընկնում է ծառներին.


                                                           454545


Դու միշտ համաձայնվում ես քո կնոջ հետ?
երբեք.
-եվ ինչպես է նա այն ընդունում?
ինքն դրա մասին չի զգում.