04 марта 2011

Մարտի 8-ի շնորհավորանքներ կնոջն



1.   Շնորհավոր մարտի 8-ը
Իմ սիրելի կին:
Եւ ես խոստովանում են, որ այս մեծ աշխարհում,
Ամենից շատ ես սիրում եմ քեզ!

Դու իմ լույս, իմ ուրախություն,
Իմ ծաղկի դաշտ,
Եւ միշտ և ամենուր,
Ես հիանում քեզնով!

Ես այնքան ուրախ եմ, որ մենք միասին
Որ մենք ապրում ենք որպես մեկ ընտանիք,
Որոնք ժամանակին այս կյանքում,
Մենք հանդիպել ենք իրար հետ.
 
 
 
 
2.    Ինչպես փոխանցել բառերով բոլոր
Ինչհին եմ ես կյանքում շնորհակալ:
Նրա համար վոր սիրված եմ ու սիրում եմ
Նրա համար վոր հավատարմությունը գեղեցիկ լինի.
Շնորհակալ եմ քեզ,ամեն ինչհի համար շնորհակալ եմ
Լռության,հոգատարության ու ջերմության համար
Նրա համար վոր դեռ չկա տխրություն
Եվ չեմ էլ ցանկանում.տող չգա
Կանանց տոն է-մարտն է հյուր եկել
Ցրտերն ավարտվեցի,եկել է ձմռան վերջն
Եվ չկա վերջ սիրուն,հույսնե ոգեշնչում
Եւ նոր ուրախությունները եւ նոր հուզմունքով.
Ինչպիսի հետքեր վոր ձմերն չեն հանդիպել
Թե ինչպիսի կերպարանափոխություներ վոր չեն կատարվել.
Ես վոչ գարնան եյ ասում
Ինչ լավ է երբ թարմ վարդեր են լինում
Իսկապես այդ որն երգում է իմ հոգին
Ես գիտեմ դու հիմա ,գեղեցիկ ,բարի ու ուրախ ես.
 
 
 
 
3.   Մարտի 8-ը-կանանց oրը
Ինձ կնոջս շնորհավորել դժվար չէ
Միշտ սիրել ու սիրում եմ
Բայց բոլորից շատ իմ կինը.

Ինքն գեղեցիկ ու խելացի է
Հումորի հետ սեր ունի
Եվ նրա համար-նա իմ կին է
նաև ես սիրում եմ բոլոր կանանց.

Բայց կանանց տոնը
Շնորհավորում եմ ամբող
ջ սրտով
Բոլորին ես ժպիտ կնվիրեմ
Կնոջս նաև ծաղիկներ

Իմ նվերներին որ էլ չկա
Երբ տեսնում է զարմանում է
Բոլորից լավ իմ կին է
Արժանի է ամենա լավ շհնորհավորանքին.
 
 
 
 
4.  Ես ցանկանում եմ այս տոնին
Վոր իրականանա բոլոր երազանքներն
Թող կյանքն լինի ինչպես հեքիյաթ
Վոր խնդիրներ չունենաս դու

Առողջականտ միշ շատ լավ
Վոր ընկերներն գան ձեր տուն
Վոր մեզ քեզ հետ հարազատս
Լավ կարողանանք ապրել այս կյանքում.