07 марта 2011

Մարտի 8-ի շնորհավորանքներ Զոնքաջներին ու Սկեսուրներին



1. Որպես կին, ես հասկանում եմ ձեզ,
սիրում եմ ձեր տղային ինչպես և դուք
մայրության օրը առաջարկում եմ
եկեք կազմակերպենք տոն նրա համար!

Նա ուրախ կլինի տեսնել, մեզ երկուսիս
ուրախ եվ խոսալուց երկուսով
մենք եթե փորձենք կարող ենք
վոր գոնե այսօր գոհ լինի նա:

սիարածիս աչկերին վոր նորից տեսնեմ ուրախություն
այնդպես եմ ուզում ձեզ էլ ուրախ տեսնեմ
մենք կանանց տոնի գոնե միքիչ կխաղանք
ինքներս մեզ նվեր կանենք միքիչ!






2. Հաճելի ու հեշտ
քան գարնանային տոնի առթիվ
իմ զոնքաջին եմ շնորհավորում
սրտանց շնորհավորում եմ.
այս գեղեցիկ տոնին
եվ անկեղծորեն մաղտում եմ
միշտ լինեք երիտասարդ
հոգատար,սիրալի
եվ սիրված ,իհարկե.
հեռավորուտյան վրա ,վատ եղանակին
ցանկանում եմ միյայն երջանկություն.
եվ արևային եղանակներ.


3.Զոնքաջ իմ
շնորհավորում եմ
մայրիկի այժմ տոն է
դու մայր ես ինձ համար
համբուրում եմ քեզ
ինչպես իմ մայրիկին
ինչպես ես կհամբուրեմ
երկար ժամանակ կնոջն
զոնքաջ իմ
այստեղ են նվերներն քո
կանանց տոնին
չի սկսում ձեր համար
այդպես եղիր այդ որն
նվերներով ու ծաղիկներով
լիներ նիհար
ձերքերիս վրա ման կտայ!