17 марта 2011

ԱՆԵԿԴՈՏՆԵՐ

Կին ու ամուսին դիտում են սարսապելի ֆիլմ.
էկրանի վրա հայտնվում է  կախարդ.
կինը
-վայ մամա ջան.
ամուսին
-իմացար հա?




Ընտանիք ստացել է բնակարան եւ քայլել  դատարկ սենյակներով ամբողջությամբ ...

Մայրը `

- Այստեղ մենք  կդնենք սեղան ...

Որդին 5 տարեկան:

- Իսկ այստեղ մենք  կահույքն կդննեք!

Հայրը ծեծում որդի եւ խիստ հարցնում է:

- Հասկացար?

- Այո, ...

- Իսկ ինչ  հասկացար?

- Նա այստեղ մեզ պետք չի գա.


Ով է այնտեղ նստած ինչպես կովին նմանակում.
ես եմ տիկին.
Քնքուշ ձայնով տղամարդն կնոջն ասում է չիշիկ արա չիշիկ տիկին.



Մեկ մարդ է  գնացել մի քաղաք ձկնաբուծարան  կարթաձող ու որոշեցինք գնալ ձկնորսական.
Հետո մի ոստիկան մոտեցավ նրան ու ասում է`Այստեղ, ձկնորսություն, արգելվում է: Տուգանք 100 դրամ.
Տղամարդն պատասխանում է.
- Ես չեմ ձկնորսում! Ես ուսուցանում եմ ճիճույին լողալու.
նա արանձ գանգնելու.
-Իսկ այն ձեր վրա կնստի 200դրամ.
-իչի վոր?
-նրա համար վոր ձեր ճիճուն կուպալնիկ չունի!



Մամ, դու կստանաս  Պապայից նոր տարվա նվեր  վերարկու:
- Կարծում եմ `ոչ:
- իսկ դու արդեն փորձել ես ընկնել գետնին ու վոտքերով դողալ!