11 марта 2011

Ստատուսներ սուրճի մասին


Շաքարավազն սուրճին տալիս է վոչ հաճելի համ,եթե այն մոռանաս քցել սուրճի մեջ.


Միայն սուրճն  կարող է ջերմացնել  հոգին, ինչպես երբեմն  .... հատկապես հիմա.


Ինչպես  եմ սիրում սուրճն կոնյակով.... ուղղակի ափսոս, որ սուրճ չկա.

Աշխատավարձը - աշխատողներին, դպրոցն - երեխաներին հիվանդությունը - բժիշկներին, եւ ինձ սուրճ  անկողնու մեջ.

Ես բաժակ եմ.ինձ լցնում են ամեն ինչ ու մինչև վերջ.


Տխուր օրերից մեզ  միայն մնում է - պատրաստել սուրճ և սպասելմ սիրելիյին.

  Մենք ընտրում ենք ամենալավն սուրճի - մնացած ամեն ինչ մենք վաճառում եք ձեզ..

Կցանկանաս սուրճ?այո ծխախոտով ու լիմոնով?քեզ հետ?

Տաք թեյն  վատ է - Ստամոքսն պայթում է և կվառվեն  ոտքերն!

Մեկ բաժակ տաք թարմացնող օղի.

Եթե լուրջ մտածես մտքերիտ,ապա ուզում ես խմես.

Ոչինչ այնքան չի հանում քնություն,ինչպես թունդ ,քախցր տաք սուրճն.