06 марта 2011

ԱՆԵԿԴՈՏՆԵՐ


Դու կասես կինտ ինչ է նվիրել փետրվարի 23 ին.
-օծանելիք.
ետելա օգտակար նվեր
-մեր տան մեջ ամենա կարևոր տեղնա զբաղեցնում նոր հետո ես.



Կինը խաչբառ է լուծում եվ հարցնում է ամուսնուց.
նախագահն Ամերիկայի?
չգիտեմ.
երեք տառ է.
լուրջ չգիտեմ.
երկրորդն ու է
հա լուրջ ես ասում?



 
Եվ ինչ հիմա ով կասի վոր իմ կինը ամենա լավն է?լավ հարցն ուղեմ ուրիշ ձև ,ով է գրել կնոջս վոտքին ֆլոմաստերով?



 Երկու ընկեր հանդիպում են արձակուրտից հետո,առաջին հարցնում է.
եվ ինչպես հանգստացար,ուր գնացիր
ամեն ինչ շատ լավ էր,մասաժ,լողավազան,աղջիկներ.
իսկ մեր մոտ ամեն ինչ հակարակն էր  աղջիկների տեղ տղաներ էին.



Երեկ գնացի հիվանդանոց ,կլիզմա արեցին օղիյով.
եվ ինչ?
այսօր էլ վոտերս են դողում մարմնիս հետ .



Նստած են 3 հայ լճի ափին.վաղ առավոտ
ինչ վոր եղանակն լավ  չէ
անցնում է 6 ժամ
իսկապես վոր այդպես է
եվ անցնում է  6 ժամ առթեն գիշեր է
շատ են այստեղ  հիմարներ դրա համարել չի բացվում եղանակն.



Եվրեյ ծով է գնում տեսնում է ոսկե ձկնիկի.
դու Եվրեյ ես
հա ճիշտ գուսակեցի
դե ուրեմս ավելի լավ է ժարիտ անես.





Խոսում են երկու շիկահերներն
ես այսօր հղիության համար տեստ եմ տվել
դժվար հարցեր էին?



 Երկու շան տեր գովում են իրենց
իմ Ջուլետան թերթ է կարդում
ես գիտեմ,ինձ դրա մասին իմ գնդակն է ասել.



Ինչ է քեզ պատահել?
Վատ եմ,ջերմուտյուն ունեմ,քիթս ,կոկորդս ցավում են.
լավ կլիներ տաք լոգարան ընդուներ.
ես եղել եմ.
դե ուրեմն  մտիր ադյալի տակ ու տաք կարտոֆիլով շնչիր.հա մեկել եթե վերցնես պատառաքաղ սունկ ու օղի,-կարելի է լոգարանել չգնալ.