16 марта 2011

sms -ՆԵՐ


Ես կուզեյ լինեյ արցունքն քո աչքերի,որ ապրեմ քո երեսին մահանամ քո շուրթերին.

Դու նստել ես  եւ ձանձրանում, չիմանալով, որ ինչ որ տեղ կա մեկը, ով նստած է եվ սպասում է : թե, երբ դու ինձ պետք է  SMS ուղարկես.

Նայիր երկնքին ... Տեսնում ես աստղերը խոսում են: Լսել ես, բոլորը խոսում են այն մասին, թե ինչպես եմ ես քեզ  շատ  սիրում !
Դու գիտես , թե ինչու եմ ես սիրում եմ քեզ այդքան շատ : 
Քանի որ ուրիշ ձեև հնարավոր չէ .

Գետնի վրա մի քանի միլիարդ մարդ կա. Եւ ես չգիտեմ , թե ինչու մինչեւ հիմա քեզ   sms ուղարկում. Հավանաբար, որովհետեւ նրանցից ոչ ոք չի կարող փոխարինել քեզ..


Աստուած ստեղծեց երկու ամենագեղեցիկ արարածներ այս աշխարհում. Երկրի եւ քեզ. իմ գեղեցկուհի.

Եթե ​​դու  հանկարծ սկսես տխրել եւ սեղմես զանգահարելու կոճակը (Ձեր համարի), վերջում հեռախոսի, նա  ասում է մարդը, սկսել է քեզ կարոտել իմ անգին!

Երբ դու ծնվել ես.անձրև էր գալիս, նա  լաց էր լինելում, քանի որ կորցրել է քո պես հրեշտակի.


Աշխարհում կան երկու անվերջ բան: Տիեզերքն եւ դա իմ սերը ձեզ . Թեեւ տիեզերքի համար, ես վստահ չեմ .