07 марта 2011

ՄԱՐՏԻ 8-Ի sms -ՆԵՐ

Free Animations 
Բարև!ես sms եմ,վորին հրամայված է շնորհավորել ձեր մարտի 8-ը եվ  փոխանցել անթիվ ամենա ջերմ համբյուրներն.


Թող առաջին ձնծաղիկ ձեզ նվիրեն սիրով, գարնան արեւը տալիս է ջերմություն, իսկ մարտի քամիներին կբերի հույս եւ երջանկություն եւ ուրախություն, եւ միայն լավը!


Ինչ ցանկանամ քեզ մարտի 8-ին? Կյանքի ամենքն  ուզում են իրենցն , իսկ ես մաղթում եմ ձեզ երջանկություն միայն այն  մի քիչ, բայց,որ  ամեն ինչ  լավ լինի!

Ես մաղթում եմ ձեզ երջանկություն եւ սեր - նրանք շատ ավելի թանկ են, քան բոլոր նվերներն! Եւ թող  իրականանան  բոլոր երազանքներ այդ օրը,գեղեցիկ մարտի 8-ի տոնին!


Մարտի 8-ին, մաղթում եմ Ձեզ լավն ու բարին, եւ մի ամբողջ ծաղիկներ  աղբյուրի ջերմությամբ.

Դու սիրուն  վարդի նման, միայն մեկ տարբերությամբ `վարդն թառամում են սառնությունից,իսկ  ձեր հմայքը երբեւ է!


Գարնուն է  ամեն տուն հյուր եկել  . Շնորհավորում եմ ձեզ, իմ ընկերուհիներ, կանանց միջազգային օրվա առթիվ!


Շնորհավոր մարտի 8-Ի կապակցությամբ գարնան! Թող անձրեւների ամենուր, զանգի զվարճացեք Թող արեւի լույս, թող սառը հեռացեք: Թող հալածում հեռու է ձմռանը, մի փունջ կակաչներ նվիրեք!



Գարնան տոնը շնորհավոր! Թող արեւը ժպտա, ծիծաղեն ծաղիկները, եւ միշտ էլ հիանալի լինես դու!

Քո սիրած ծաղիկներն կտաքացնեն իրենց բուրմունքով,կանանց գեղեցկուտյան տոնին,նրանք հիյանալի են ինչպես և դու,շհնորհավոր տոնտ!


Գարուն թող բերի կապուտ երկինք ու քնքշություն,ուրախ օրեր ու երազանքներ,թող մարտն նվիրի իր ձյունը ,բայց իր ժպիտով ու ծաղիկներով!


Թող ձեր տոնը չվերջանա ,երգեք պարեք ուրախացեք թող արևն ձեզ ժպտա,իսկ տղամարդիկ ծաղիկներ նվիրեն!


Մարտի 8-ը մոտիկ է արդեն ,եվ սիրտս այքան արագ է զարկում,մի թող ինձ իմ 7 զգայարան բայց արդեն շատ շատ շուտ կանանց տոն է!