04 января 2011

Անեկդոտներ

Մի ապարանցի կեպկան թարս դրած գալիս է տուն:
Ապարանցու կինն ասում է.

-         Էս հիմա դու գալիսե՞ս, թե գնում :-D
- Ժամանակակից երտասարդությունը սարսափելի է հագնվում: Օրինակ` այս տղան:
- Դա իմ աղջիկն է:
- Ներեցեք, ես չգիտեի, որ դուք նրա հայրն եք:
- Ես հայրը չեմ, մայրն եմ: :-D

-Սիրելի’ս, երբ մենք ամուսնանաք, երեք երեխա կունենանք:
-Որտեղի՞ց գիտես:
-Նրանք հիմա մորս մոտ են… :-D

Կնոջ աղոթքը աստծուն տղամարդու մասին
Աստված ջան,
Ինձ իմաստություն տուր, որ դիմանամ նրա բնավորությանը,
Համբերություն տուր, որ դիմանամ նրա արարքներին, սակայն ՈՒԺ չեմ խնդրում, թե չէ կտամ
կսատկացնեմ դրան ;-) :-D

Առավոտյան արթնացել եք և աշխատանքի գնալու տրամադրություն չունե՞ք
Բացեք “Forbes” ամսագիրը և փնտրեք այնտեղ ձեր ազգանունը
Չեք գնտո՞ւմ
Ուրեմն հագնվեք և աշխատանքի գնացեք :-) :-D

Զանգում է հեռախոսը:
Կինը մոտենում է հեռախոսին, ամուսինը արագ ասում է.
-         Եթե ինձ հարցնեն, կասես տանը չեմ:
Կինը վերցնում է լսափողը.
-         Ալո, ոչ, ոչ ամուսինս տանն է…
Ամուսին
-         Ես խնդրել էի չասել որ տանն եմ
-         Բայց քեզ չեն հարցնում  :-) :-D

Կին.
-         Ես վերջապես ստացա մեքենա վարելու թույլտվություն: Ցանկանում եմ մեքենա գնել,
ո՞ր մեքենան ավելի հարմար կլինի կնոջ համար

Ամուսին
-         Լվացքի  :-D

-  Խնդրում եմ մի ճանապարհեք մեզ, նեղություն մի քաշեք
-  Վայ ինչ եք ասում, հյուրերին ճանապարհելիս ես իրական հաճույք եմ ստանում: :-D
Փոքր հյուրանոցային սենյակներից մեկում` անկողնու վերևում փակցված է ցուցանակ, որի վրա գրված է. “հիանալի վայր է, թարմ օդ, լիովին լռություն: Եթե դուք չեք կարողանում քնել, մեղավորը ձեր ոչ մաքուր խիղճն է” :-D