30 января 2011

ԱՆԵԿԴՈՏՆԵՐ




փողգնդապետն գնումա ակնաբուժի մոտ.ակնաբուժն հարցնում է:
-ինչհ տառա?
լռում է.
-ինչհ տառա?
լռում է.
-ինչա,չհեք տեսնում?
-տեսնում եմ,մոռացել եմ.




Անապատում հանդիպում են էշը եվ աբարանցին.
էշը հարցնում  է:
-դու ով ես?
աբարանցին նայում է կողքերն -ոչ ոք չկա.ասում  է:
-ես-աբարանցի,իսկ դուք?
էշը նայում է կողքերն-ոչ ոք չկա.ասում է:
 ես ել -ձի եմ. 


Նստած են երեք կոկորդիլոսն ծառի վրա.
առաջինը:
-հիշհում է,միջուկային պատերազմին մենք կանաչհ եյինք?
երկրորդն:
-այո,սակայն մեզ թվում է,լողալ էլ գիտեյինք.
երրորդն.
-վերջացրեք բազարն,թռանք դեղձի ետեվից.




Լողանում են երկու ակուլաներն երկյանքով ափի,եվ հանկարծ տեսնում են լողորթի.
մեկն մյուուից հիյացած
-ինչհ ծառայուտյուն է-մեր սկուտեղին,նույնիսկ անձեռոցիկով!




Առյուծն գնում է անտառով.
հանդիպում է գայլին:
-հհմ!գայլը!-գրում է նոթատետրում .-վաղը կգաս ժամը ութ ին առավոտյան ինձ հետ նախաճաշի!հարցեց?
-ոչ,պարոն:
պատասխանում է գայլը.եվ տխուր քայլում է  առաջ.
հանդիպում է առյուծ աղվեսին:
-հհմ!աղվեսն!-գրում է  նոթատետրում  վաղը կգաս ժամը երկուսին ցերեկն ինձ հետ  ճաշի!հարցեց?-ոչ,պարոն:պատասխանում է  աղվեսն,եվ   տխուր քայլում է  առաջ.հանդիպում է առյուծն նապաստակին:
-հհմ!նապաստակն!գրում է նոթատետրում ժամը երկուսին կգաս ինձ հետ թէթև նախաճաշի!հարցեց?
-կարող եմ չգալ?
-կարող ես!ջնջեցի.




Հավի ձուն քաշով 5 կգ է.եկել են ֆերմերներն եվ տխկացնում են դրանը.
ֆերմերն:-ինչպես ես կարողացել?
հավը:-գախտնիք է...
ֆերմերն:-ինչպիսի ծրագրեր ունեք ապագայում?
հավը:-դնելու եմ ձու 7 կգ.
դուրս է գալիս աքաղաղն ֆերմաից.
ֆերմերն:-ինչպես կարողացավ,ցեր հան 5 կգ քասով ձու հանել.
աքաղաղն :-գախտնիք է!
ֆերմերն:-ինչ պլաներ ունեք ապագայում?
աքաղաղն հասցնել ջայլամի քաշին!!!