15 февраля 2011

ՍՏԱՏՈՒՍՆԵՐ ՕԴՆՈԿԼԱՍՆԻԿԻ ՄԱՍԻՆ



ՈՒրիշ զգացողություն ես ապրում,երբ կնոջտ գտնում ես  ընկերոջտ ընկերների մեջից...


Ինչ լավ է.երբ մարդն գիտակցում է.վոր արժանի չի լինել ձեր ընկերն ու ինքն իրան ջնջում է դրուզյաներից...


Կյանքում պահեր են լինում...մարդիք ինրենց սեռն մոռանում են.


Օդնակլասսնիկներ դարել է վճարովի...իսկ աշակերտուհիներն ավելի տանգ...



Էյ չգիտեմ թե ինչն դրթեց"օդնակլասսնիկներում"տնօրենիս դրուզյա վերցնեմ...հիմա նստած ենք գորցի տեղն ու վառում ենք իրար...


Օդնակլասսնիկներն ծերերի համար է.իսկ վկանտակտն ջահել սերնդի համար.

Ինձ ներվայնացնում են աղջիկներն,գրող...քվյարկիր ինձ համար...աղջիկ ջան ,մի բանկա մածունի համար այտքան կկոտորն իրար..


Պապի,մտիր օդնակլասսնիկ,գտել եմ գերմանացու,վոր 43 թվին կտրել են իրա վոտքն,իսկ հիմա գնում է անցյալն հիշելու.

Ինչ օդնակլասսնիկներում,ինչ վկանտակտում,ես  ավելի երջանիկ կլինեյ,երբ դատարեյ նստել եդ սայտերում.

Ինձ հետաքրքիր չի, վոր բարձրա,մեկա հարեվաներն ընկերներիս մեջ կան.

Երբ առաջ նստում եյ վկանտակտում,մտածում եյ,վոր օդնակլասսնիկներն- վատ սայտ է,բայց երբ վկանտակն անջատեցին,այդ դեպքում oդնակլասսնիկնել լավն դարձավ!!!

Ավելի լավ կլիներ,երբ մարդիկ վճարում են 5+  իմ նկարների հմար,ինձ տային ձեռքս..