20 февраля 2011

ԳԵՂԵՑԻԿ ՍԻՐՈ ՀՈՒՇԵՐ.էՄՄԱ ԱՆՈՒՆՈՎ.14 ՀԱՏ





Էսքան տարի է անցել ,ես քո սերն չեմ մորացել.
Մանկությունից քեզ  սիրել եմ,ու քեզանով եմ միշտ հիյացել
Միթե այսքան էր քո սերն,վոր թողեցիր հեռացար
Ասա ինչու ինձ  թողեցիր  խափեցիր առանց սեր ինձ թողեցիր.




Էմ ջան, դու իմ թանկագին
Մայրիկիս պես անուշ ես
Մոծակի պես, խայտող ես
Արթուրի սիրած յարն ես...


Է մամ ջան, նոր աղջիկ տեսա
Մարալի պես, քայլում էր նա
ՈՒզում եմ նրա, մոտ գնամ
Լունապարկ, քարշ տամ...



Է Էմուլ ջան, ուր ես գնում
Մոտեցիր ինձ, դու շատ արագ
Մամ տես, յարնա իմ Էմուլնա
Այ հենց, ես ա քո հարսիկն...





Է ինչ ասեմ ես քեզ հիմա
Մեկա դու չես հասկանում
Մենակ մի բան կասեմ ես քեզ
Այսոր կգաս համբյուրեմ քեզ.


Էմմա դու լավ աղջիկ ես
Մայրիկիտ շատ լսող ես
Մարալի պես սիրուն ես
Աստղերի պես փայլում ես..


Է աղջիկներ դուք նախանձեք
Մարալ յարիս դուք բոլորտ
Մի մորացեք վոր իմ յարն
Արևի պես պայծար է.




Էմմա անունով յար ունեմ ես
Մրգերի պես համով է
Մուրաբայի պես քաղցր է
Անունել հենց Էմմա է.


Էս դու հիմա տան չես
Մագազին ես դու իջել
Մարոժնի չկար բա ինչ կար
Արտաշատի լավ ձուկ կար.



 Էմ դու ֆուտբոլ շատ ես սիրում
Մադրիդի րեալին ես բալետ անում
Մորինոյին շատ ես հարգում
Ամեն որ դու նրան ես զանգում.




Էմուշիկ ջան դու Էմուլն ես
Մոզգի վերջի աստիճան ես
Մարդիք քեզ շատ են հարգում
Ասածներտ միշտ անում.


Էս ում սիրուն յարն եկավ
Մեղմիկ-մեղմիկ ծոցս մտավ
Մեջքս  ուժեղ նա գրկեց
Աստղերի պես երկինք նա հանեց


Էսքան շուտ խի ես եկել
Մեր բակում դու կանգնել
Մի թե քունտ չի գալիս
Այսքան շուտ ես դու եկել.



էս դու Էմմա չես հագնվել
Մարդիք մեզ են դրսում սպասում
Մեր համար շատ ուրախ որ է
Այսոր գարուն է մեզ հյուր եկել..


ՀԵՂԻՆԱԿ www.artur-saidyanblogcom.blogspot.com