17 февраля 2011

ԱՆԵԿԴՈՏՆԵՐ



Կնոջն կծել էր մի շուն փողոցում,
տերն բացատրում է կնոջն
-սովորաբար իմ բռնցքամարտիկն շատ բարի է,կարող է
ձեր օծանելիքն  իմ սկեսուրի օծանելիքից է դրա համար հարձակվեց...


-Ստացվում է,ես ամուսնացած եմ վինի պուխի հետ.
-ետ վոնց?
-գալիս եմ տուն,խոհանոցում նստած է կինս ու ուտում է մեղրով թղվածք և թաթախում է մեղրի մեջ ու խմում է մեղրով թեյ.



Հարց հայերեն ռադիո:
- Ով է խելացի - կատուն թե շունը:
-իհարկե,կատուն!դու երբևե տեսել ես,վոր տաս կատուներ տունդիրի վրա սահնակ քշեն..


Հարց հայերեն ռադիո: - Երբ պետք է մենք ապրենք լավ?
Պատասխան: - Երբ գովազդներում վաճառքի օգտագործված ավտոմեքենաների Եվրոպայից չեն լինի արանց գրանցման..



Գիտես ,իմ շունը ալարկոտ է!
-ինչ ես ասում!բայց վոնց?
-դե ,իհարկե,ավելի շուտ պիտի քայլացներ,նա բերեց նամորդնիկն և հիմա ասում է բերեք ավտոմեքենայի բանալիներն...


Որդին-հորը
-հայրիկ-կռահիր հանելուկն,"դզ-Դզ.միյայու-միյայու"
հայրիկ:
-չգիտեմ.
-երևի կատուն խոտերի վրա է քայլում,եվ կռահիր ես հանելուկն,"դզզզզզ-դզզզզզզ.գաֆֆֆֆ-գաֆֆֆֆ"
-դա երևի շուն է խոտերի վրա քայլում.
-ոչ հայրիկ,դա իմ մայրիկն է տուն գալիս...