21 февраля 2011

ԱՖՈՐԻԶՄՆԵՐ


"Սիրել կարող ես նրան,ում գիտես."

 Իմաստն կյանքի այն է,որ ունի իր ավարտն...

Կյանքը-շատ բարդ բան է,վոր խոսել դրա մասին լուրջ.

 Սերն-երբ սիրածտ էյակին ասում ես, վոր դուրս գալիս է վերնաշապիկն,և նա սկսում է հագնել ամեն oր...

Սերն-նշանակում է գտնել ուրիշի երջանկության մեջ քո երջանկությունը...

 Սեր է երբ տեսնում ես մի հրաշք,վոր անտեսանելի ուրիշներին...

 Բոլոր մեծ մարդիկ ապրել են քիչ,այո վոնցվոր ես  էլ ինձ լավ չեմ զգում..

Կյանքն այնքան արագ է շարունակվում,վոնց վոր նրան մեզ հետ հետաքրքիր չի..

Միայն իսկական ընկեր կարող հանդուրժել թուլությունն իր ընկերոջը.

 Ընկերությունը-սերն է առանց թեւեր.

 Եթե դուք  նոր ընկերներ եք գտել,ապա  չեն մոռանում հիներին...

 Բարեկամությունը տղամարդու եւ կնոջ մեջ թույլանում է մթնշաղին...

Կներեք,որ խոսում եմ,երբ դուք ընդատում եք...

 Էություն Սիրո - վստահությունը Է...