25 февраля 2011

ԱՆԵԿԴՈՏՆԵՐ


-Պապ-պապ,իսկ դու կուզեր աղջիկ լինել թե տղա
-եյ տղես ,ես չեմ ուզում -միյայն ուզում եմ հանգստանալ!

Բժիշկի գինեկոլոգի սենյակ բացեց դուրն էշը
-կարելի է,բժիշկ?
-համեցիր եթե արդեն մնացել ես?
-միյանքամից հանվիր վոր հարցերտ լուծենք!

-Մայրը դիմավորում է աղջկան ակումբից
-եկար?
-եկա?
-իսկ ինչու այդքան ուշ?
-դու մի վախեցիր ես արտեն բոլոր հիվանդանոցներն եմ զանգել?
-զանգեցի?
-բոլոր մորգերն?
-զանգեցի?
-իսկ ինչու ինձ չզանգեցիր?

 Զանգ ավյատոմսերի ընկերություն
-բարև ձեզ,մենք կուզենայինք հանգստանալ
-իսկ ինչ գումարով կցանկանայիք
-դե, 500դրամով
-հեսա կհամվացնեմ ձեզ եվ կհանգստանաք.

-երեկ իմ կին զանգեց,մոդեմով հերախոսն սարքեց
-եվ ինչ?
դե խոսում եյինք ժամ ու կես.

Տղամարդն գալիս է բժիշկի մոտ
-բժիշկ:
-եվ վոնց է ձեր ցավոտ տեղն?
-իսկ մեկ շաբատ առաջ մայրիկի մոտ եյ գնացել
ուղարկվել է առանց անուն.

Արթուրիկն վազեց մայրիկի մոտ
-մամ,մամ խոհանոցում ինչվոր տղամարթ է մտել եվ համբուրում է  իմ դայակին,մայրիկն վազեց խոհանոց.
-1 ապրել ի-ծիծաղեց Արթուրն,ես քերին չհի ,ես պապանա մեր.