14 февраля 2011

ՎԱԼԵՆՏԻՆԻ SMS-ՆԵՐ

Free Animations




Սուրբ Վալենտինթ շնորհավորում եմ,ուզում եմ որ ճանապարտ երբեք չվերջանա,միշտ լինի,ու դու լինես միշտ երջանիկ ու ուրախ...

Ժպտա ,ծիծաղն դա երկրորդ բան է,վորի համար սիրում եմ քո շուրթերն

ՈՒզում եմ քեզ հետ լինեմ հիմա,տեսնել շողն սիրացը աչքերի,լսել քո նուրբ ձայնը, ուզում եմ որ  լինես ինձ հետ ու քնքուշություն ,նրբություն ու սեր ուզում եմ տալ քեզ նորից ու նորից...  

Սուրբ Վալենտին օրով,քանի որ սա մեր օրն է,շնորհավորում եմ ու համբուրում եմ ,շատ,շատ,շատ անքամ...

Երկու արև ունեմ ես.ես իրանց երբեք վոչ մեկին չեմ տա.Մեկին երկնքից շատ է տաքացնում ինձ,իսկ երկրորդն կարդում է իմ sms-ը

Ձեր հետ խոսում է ցանցի օպերատորն.եթե դուք չեք ուղարկելու sms ձեր սիրելիյին,մենք ձեզ կանջատենք...


Ես հերոս չեմ,ես նոր սովորում եմ ֆոկուսներ,չկարոտել արանց քեզ,իմ մոտ դեր չի ստացվում...

Հողն միյայն երկինքն է,գիշերին միյաին քուն է,սիրուն միյայն թեվերն  են,իսկ իմն միյայն դու ես...

Ես սիրում եմ իմ կյանքը,վորովետեվ դու դրա մեջ ես,իսկ քեզ վորովետեվ,դու իմ կյանքն էս...


Լուսին@ միյայնակ նայում է պատուհանին,ինձ արանց քեզ այս կյանքը մութ է,դու արև  ես իմ կյանքում լուսավոր,ուղարկիր ինձ sms և ինձ շատ տաք կզգամ...

Ես խնթրեցի աստծուց տերևներ,ինքն ինձ տվեց փող,ես խնթրեցի աստծուց մի կում ջուր,ինքն ինձ տվեց ծովը,ես խնթրեցի աստծուց հրեշտակ,ինքն ինձ տվեց քեզ..

ՈՒշադրություն-ուղերցն ուղված է Գալանդյայից համբյուր,գտնել ամենա սիրուն ու բարի էյակին,արտե այն գտնված է.այն դու ես..

Բարև........ես գող եմ.....ես այստեղ եմ նրա համար վոր քո սիրտն գողանամ...

Թող մենք ապրենք շատ լավ,որ չուզենք կյանքներս փողենք պողով,սերն սրիտ է տալիս գայթակղության,արի գայթակղենք միմիյանց...

Կարող է դու այս աշխարում մի մարդ ես,բայց ինչ վոր մեկի համար մի ամբոխջ-աշխար ես...