27 февраля 2011

ՍԻՐՈ sms -ՆԵՐ

Free Animations 
 
Ինչպես ես կուզեյ լինեյ քեզ մոտ,փատատվել ամուր ու լինիեյ քեզ հետ միյասին.

Ինձ պետք են քո ձեռքերն,շուրթերտ,աչքերտ.ինձ պետք է քո ջերմությունը ու քնքշությունը.

 Ես ուզում եմ լինեմ քեզ հետ ցերեկ եվ գիշերն,ես ուզում եմ գտնեմ տեղ քո սրտիկում!
 
Երբ ես գնում եմ փողոցով անձրև էր գալիս,իսկ երբ մտածում եմ քո մասին  հոգիս տխրում է,ինչու դու ինձ լքեցիր,ես այնքան տխուր եմ արանձ քեզ.

 Ինձ պետք են քո աչքերն ,հասկանում ես.ծիծաղ ,խոսքերն-դու գիտես!ինչու ես լռում ու չես գրում,ես սիրում եմ քեզ փոքրիկս շատ ,լսում ես!

 Ինձ չի հերիքում քո ձերքերն,ինձ չի հերքում քո աչքերն,վորոնք նայում եյին ինձ բարուտյամբ ու հոգատարությամբ.ինձ չի հերքում քո մարմինը,վորից դիպչում եյին երկու սրտեր .եվ ես քեզ կարոտում եմ.

 Երբ իմ հոգին տխուր է.երբ լացս է գալիս,ես հիշում եմ քո մասին.ու շատ եմ սկսում քեզ կարոտել .

 Դու այստեղ չես այնքան տխուր է,իմ սիրտն տխրել է ու քարացել է,ես գիտեմ վոր կարոտում ես,ինչպես ես եմ քեզ կարոտում վոր չկաս!

 Ես կդիպչեմ քեզ շուրթերով ,մարմնիտ վրա կտողնեմ իմ հետքերն,մենակ դու չկաս իմ կողքին,դուրս է գալիս վոր շատ վատ է առանց քեզ.