25 февраля 2011

ՍՏԱՏՈՒՍՆԵՐ ԾԽԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ


  Միշտ իմացիր,մեծերն ծխում են ոչ  թե նրա համար,վոր իրենց կարելի է,որովհետեվ սկսել են հենց քո տարիքից...


Ծխում եմ վերջին ծխախոտն,իսկ այդպես էլ քո զանգն չկա!

Իսկ ես սկսել եմ ծխել,ոչ թե վոր ուզում եմ,այլ նրա համար ես երբ հանգացնում եմ ծխախոտն արաջացնում է ցավ,վոր դու ես ինձ ցավ առաջացնում!
  

Զանգ -վստահության ծառայուտյանը,օգնեք.իմ ընկերն չափից շատ է ծխել,նստեց մեքենան եվ գնաց..

-Դու  խոսկ տվեցիր չծխել,-իսկ դույել սիրել ինձ!  


Օրագիր մտքերով,այցեքարտեր,նկարներ,լուցկի,մալբորո թույլ.վատ սովորություն է!

Չհեն ծխում ձի վրա ,եվ մի գրամ նիկոտինի համար դուք կգնաք վոտքով!

Ծխելով վերջի ծխախոտն,խմելով մեկ շիշ օղի,եվ միյացնելով տխուր երգ,եվ նա սկսում է ուրախանալ կյանքով!

Նապաստակն խոտերի մեջ,գոռտն ջրի մեջ,ինձ թվում էր վոր շատ լավա էր խոտերի մեջ հանգստանալ!

  Այսօր առավոտյան թողել եմ ծխելն,երեկոյան հասկացա-վոր այտքանել մեծ չհե ուժս.