17 февраля 2011

Աֆորիզմներ (15 հատ)



 Համբյուրն-երբ երկու հոգի հանդիպում են միմիյանց, հետո վերջանում շրտունքների ծերին.


Կյանքը -դա կատագերուտյուն է նրանց համար,ովքեր մտածում են.եվ ողբերգություն է նրանց համար,ովքեր զգում են...

Սերն հեռանում է նրանցից ,ովքեր վազում են նրա հետևից,և տռնում են նրա վզին...

 "Շատ անգամ եմ լսել,այն մարդկանց մասին,վորոնք սիրուց մահանում են,բայց երբեք չեմ տեսել իմ կյանքում,վոր իրականում սիրուց մահանան.

 Հավասարությունը-ամենա ամուր հիմքն է սիրո...

 Կյանքը նման է քարտա խաղի,որտեղ խաղում ես,չիմանալով կանոներն..
Սերն և կասկածն չի համեմատվում իրար հետ երփեք.


 Լավ ճաշի ու կյանքի մեջ այն է տարբերուտյունը,որ քախցրն վերջում են տալիս.

Սերն-այն է,ինչից ժպտում ես,իչքանել հոգնած ես լինում...

Եթե դուք օգնեցիք մի ընկերոջն դժվարության մեջ, նա հավանաբար կհիշի, երբ կրկին կլինի դժվարության մեջ...

Ընկերական հարաբերություններ, ինչպես կյանքը - բարդ բան է. Բայց եթե կյանքը շարժվում է,  հավատարիմ ընկերներ մնում են միևնույն է...

 Հարուստ չէ նա, ով ունի այդ ամենը, բայց նա, ով կարիք չունի, մի բանի...

Սերը - դա չի նշանակում միայն նայում են մեկը մյուսին: սիրել - դա նշանակում է, նայել  մեկ ուղղությամբ.

 Ընկերական հարաբերություններ, դա չի կարող լինել առանց սեր, սեր առանց բարեկամության - ոչ...

Ծիծաղն ու աղմկելն,համբյուրն եվ ցտեսությունը-դա մեր  ողջ կյանքն է...