12 февраля 2011

Գեղեցիկ սիրո հուշեր ԱՐԹՈՒՐ անունով 4 հատ



Արթուրն ես դու,իմ յարոն. 
Րոպե անգամ,վոր չեմ տեսնում 
Թուլանում եմ ու տխրում 
ՈՒզում եմ,վոր միշտ քեզ սիրեմ  
Րոպե անգամ բաց չթողեմ...

Ասում են, թե Արթուրը
Րոպե առ րոպե ինձ չի հիշում
Թու ես նրանց տիրոջ մերն ,ով վոր ասեց այս ամեն
ՈՒր, վոր բռնի կցեցեմ,աչքերն ես կհանեմ
Րոպե առ րոպե ժամին եմ նայում ու Արթիս զանգին սպասում...


Արթ ջան ես քեզ, պաշտում եմ.
Րոպե առ րոպե, ավելի եմ սիրում
Թագավոր ես դու ինձ համար
ՈՒ ես էլ քո թագուհին
Րոպե առ րոպե աստված կանչում ,վոր մեր սերն չպակասի..




Արթուրիկ սիրուն, բալիկ ես
Րաֆի ախպոր, հրեշտակն ես
Թագավոր ես դու մեզ համար
ՈՒ բոլորնել, սիրում են քեզ
Րոպե անգամ կանգ չհես  առնում,մամային ես միշտ ջղայնացնում
Իսկ ինչ կլինի, վոր այս տարի խելոքանաս դու միքիչ
Կուզեմ ես էլ մամ ջան,բայց չեմ կարա պապ ջան...


ՀԵՂԻՆԱԿ www.artur-saidyanblogcom.blogspot.com