11 февраля 2011

ԱՆԵԿԴՈՏՆԵՐ


Ծնողները առավոտյան վիճում էին.վերջապես հայրը դուռը խփեց և հեռացավ.
փոքրիկ տղան հետևում էր ուշադիր թե ինչ է կատարվում,նա գնում է մայրիկի մոտ և հարցնում:
-մայրիկ ,քանի տարիյա  արդեն ամուսնացած եք:
-10 տարի,որդիս:
իսկ որքան է մնում:


Որդին մոտենում է հորն:
-հայրիկ,ինչ է"վիրտուալն"?
-հայրը հարցնում է մորը:
-մայրիկ,դու կտաս 1000 դոլարով?
մայրիկը:
-այո:
հայրը հարցնում է աղջկանից:
-դու կտաս 1000 դոլարով?
աղջիկը:
-այո!
-հայրը հարցնում է պապիկից:
դու կտաս 1000 դոլարով?
պապիկն.-իհարկե!!!
այդքանից հետո հայրը պատասխանում է որդուն.
-տեսնում ես որդիս վիրտուալն երեք հազարով,իրական կյանքում մարմնավաճառներն 2000 են տալիս իրանց հինը!




Ավտոբուսի վարորդն խաչբառ է լուծում ,իր կաբինետն է մտնում օպերատիվ վարորդն:
-հեյ,Պետրովիչ,"գիշերային հանդերձանքի ես"
-շրջանցում.
-ոչ,ոչ այնքան.
-դուրս ես գալիս.
-հարմար չէ
-արդյոք տեսնում եք պատասխաներն.
-այնտենց անարդար կլինի.
-նայիր ,ինձել հետաքրքիր դարձավ.
-լսիր,ստացվում է գիշերային հանդերձանքն դա պիժաման է.




Գնում է խմած կատուն հանդիպում է կովին.-կատուն ,դու դեռ շատ փոքր ես,եվ արդեն խմած ես,չես ամաչում?
-եվ դու  այդքան մեծ չհես ամաչում  առանց կրծքալի ես!




-Իմ շունը նկար է նկարում.
-ինչհով ,ձեթով?
-դե ,եթե ձեթով կերակրենք ,ապա ձեթով.






Պարզապես չգիտեմ ,ինչ անեմ իմ շան հետ,նա անընդհատ  գնում է  մոտոցիկլետի մոտ.դա ,այդքանել վախենալու չի ,բոլոր շներն են անում.
-այո,բայց իմն նրանց պարտեզում է անում