08 февраля 2011

Աֆորիզմներ



1)Վատ է այն կատակը,որից ոսկորներն ցավում են.
2)Օրացույցի բարեփոխումներն չի կրճատվում հղիությունը.
3)Առաջին թող հետաքրքրվեն,ինչով կերակրեն,եվ հետո բողոքել,որ ես փնտրում եմ անտառների մեջ.
4)Մարդիք.որոնք ունեն  շատ փող,կամ պաշպանվում են ոստիկանուցյան կողմից,կամ փնտրվում.
5)Որքան աղբի դույլն լցնես-թափել մեկ է պետք է.
6)Երեք պատճառաբանություն բացակայում է ուսանողի դասարանում:ես մոռացել եմ,խմել եմ,վաստակեցի.
7)Վեճի ընտացքում օգտակար է գնալ հակառակորդի կողմն-եվ այնտեղից հարված հասցնել!
8)Մի ցույց տուր մարդկանց քո երջանկուցյունը-մի տունավորի նրանց կյանքը!
9)Կյանքը երբեմն գցում է այն կողմն-պետք է կանգ առնել և ժամանակն օգտագործել.
10)Հավանականություն է,որ մեկը ձեզ հետևում է,որովհետև ձեր հիմարություներերի պատճառով,հիմարությունը ինչպես  ժամանակն,երփեք ձեզ չի թողնի.
11)Իրական թշնամին,երբեք ձեզ չի թողնի.
12)Ծխելը հնարավորություն  է տալիս հավատալ.որ մի բան անել,երբ ոչինչ չհես կատարում.
13)Լավ  շունը ընկեր է.բայց վատ է,երբ ընկերն-շուն է.
14)Ռուսական կինը հատճախ ասում է,ավելի շատ,քան անում է.բայց միշտ չի,ինչ նա ուզում է.