02 февраля 2011

ԲԱ ԻՄԱՑԱՔ ԻՆՉ ԵՂԱՎ

Հիմա ձեզ հետ կկիսվեմ  տե ինչ եղավ այսոր ինձ հետ.մտնելով  circle.am  կայքն այն նպատակով վոր իմ բլոգն գրանցեմ այնտեղ:ՈՒ այնտեղ ես տեսա շատ շատ կայքեր բլոգ եջեր ու չիմացայել տե ինչպես մի պատուհան բացվեց իմ նուտբուկի եկրանի վրա:ԵՎ ես տեսա վոր դա WWW.HAREVAN.AM կայքն է.Անկեղձ  ասաց արաջին անգամ եի այցելում այդ կայքն,եվ ասեմ վոր շատ լավ կայք եր,ինչպես Շվեդներն այցելում են բլոկետ կայքն վոր իրենց իրերն մեքենաներն հերախոսներն ու ելի շատ տարբեր բաներ  գովազդել անվչար.նույնել harevan.am  էր.ՈՒ ես շատ ուրաղացա վոր մեր հայաստանի բնակչուտյունել կարող է այդպես գովազել իրանց իրերն անվճար.Ես ուզումեի իմ բլոգի գովազն տեխադրեի այդ կայքում եվ այդ իսկ նպատակով ես նամակ գրեցի օպերատորին,եվ ես ստացա իմ հարցի պատասխանն,ու այդպես մենք զրուցեցինք ու ելի մի քանի հարցեր ես ուղեցի օպերատորին,իսկ օպերատորն շատ հարգանքով,շնորքով պատասխանում եր իմ հարցերին:Ասեմ վոր մեր Հայաստանի երիտասարդությունն լիներ այնպես ինչպես harevan.am կայքի օպերատորն,ապա այդ արմամբ մենք հպարտանալու տեխ կունենաինք:Զրույցի ընտացքում ես նրան ասեցի ինչ տարիքի կլինես,ու ասեցի ես պորցեմ գուշակեմ,ես գրեցի վոր 25-30,եվ նա գրեց վոր 25 տարեկան է,ես ասեցի պորցեմ նայեվ քո անունն գուշակեմ եվ ես գրեցի Արթուր,Արման,Կարեն,Սարգիս,Նարեկ,ու օպերատորն գրեց վոր իրա անունն Կարեն է.Այդպես վոր Բլոգի այցելուներ ջան Նաստրադամուսնեմ դարձել վրես խաբար չկա: