05 февраля 2011

ՍԻՐՈ ՍՏԱՏՈՒՍՆԵՐ


Սիրտն կոտրված է, բայց աշխատում է.կրոնը?

Հմմ...եվ նորից դու գնացիր ,եվ կարծում ես լալիս եմ ցավի պատճառով?չե,կարծում ես բաժանված սիրո համար նաև չե ,որովհետև ես զղչում  եմ ժամանակն վատնելու համար...

Սերն չար ու դաժան է,այն միյայն գալիս է մեկ անգամ,այլևու չհի կրկնվի,թերևու,նրա գեղեցկությունը ուժի ու հմայքը այլեվս չհի լինի...

Սիրիր խորն ու կրքոտ,կարող է ցավացնել,բայց միյայն այդպես կապրես կյանքտ մինչև վերջ...

Մի դիր կետ այտեղ,որտեղ սիրտըտ դնում է ստորակետ..
.
Մենք արդեն բաժանվել ենք,կարող է նաև ընդմիշտ,բայց հոքու խորքում մնացելա մտքերն,զգացմունքը ու բառերն...ոչ քեզ չհեմ մոռանա...զգացմունքը չես կարա սպանես,ու միշտ պետք է հավատամ ,հիշեմ ու սիրեմ...

Այստեղ կարող է գտնվել սիրո խոստովանություն,նվիրված քեզ,բայց ծուլանում եմ  գրելուց... 

Ես հավատում եմ վոր իմ ու քո մոտ կդասավորվի այնպես ինչպես ես ու դու  ենք ցանկանում...

Երբեմն կարոտում ես,եվ վիշտն խանգարում է քեզ.դու հիշիր,որ ասխարում կա սիրտ,որն սիրում է քեզ!

Սիրելն-ծանր հիվանդություն է:այն միյանքամից պառկածնում է անկողին երկուսին...

Սերն երկար է դիմանում,բարի ,սերն չի նախանձում,սերն,սնապարտուծություն չէ,հպարտ,ոչ թե դյուրաբորբոք ,այլ ոչ թե չարիք...

-Ես փակել եմ դուրն իմ սրտի ու գրել եմ-մուտք չկա,բայց սերն եկավ եվ ասաց,պարզապես -<< ես չեմ կարողանում կարդալ>>...